divendres, 28 de març del 2014

Es creix pas a pas

Fa una estona, mentre em dutxava, he recordat una reunió de departament en la que el cap de departament va dir que, fa temps es va adonar que per aconseguir coses, s'ha de treballar.  Com a qualsevol, no em va agradar.  Ho va dir fredament i em va desagradar.  Ja tenia assimilat aquest concepte i va ser una reacció momentània.
Avui m'ha vingut al cap aquest comentari i he comprés millor el seu significat.  Constantment intento créixer interiorment llegint llibres o reflexionant.  He recordat com era fa un any i dos i tres, i pas a pas he anat canviant.
Si et fixes en el camí que has de recórrer, pots tenir vertigen.  Si no et deixes influir per això i penses que cada dia pots fer un pas, al cap d'un temps te n'adones de tot el camí que has recorregut.
El millor és que cada cop m'importa menys el camí que tinc per davant, cada cop em diverteixo més recorrent-lo.
És com una cosa que diu el budisme.  S'han de deixar anar les coses, és llavors quan ets lliure.  Ara començo a entendre-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada