dijous, 27 de març del 2014

Presentació

No havia tingut mai interès en fer un blog. Sóc una persona més aviat callada, tímida, sense moltes coses a dir, i escriure en un blog és de les últimes coses que hauria volgut fer.
Però la vida canvia. Fa 10 anys vaig arribar a un punt en que no podia estar més deprimit, va ser llavors que vaig començar a llegir llibres d'autoajuda. Va ser l'inici d'un canvi profund que m'està fent veure el món de forma diferent.
Precisament llegint un llibre, vaig adonar-me que hi ha molta gent que parla del mateix però donant-li una forma diferent. La base és la mateixa, però com s'explica i la forma que se li dona és diferent. Per exemple, l'aigua d'una ampolla és la mateixa encara que la posis en un got. Encara que el que s'expliqui sigui el mateix, cada persona trobarà més fàcil d'entendre una o altra explicació.
Espero que la meva forma de veure el món ajudi algú. Si més no, m'ajudarà a mi mateix a aclarir conceptes.
Fa uns dies una persona em va explicar que quan alguna cosa a la ment fa “clic” i comprens una idea, el que passa és el mateix que a un calidoscopi. Al moure'l, les peces es col·loquen al seu lloc i es forma una figura que abans no existia. Hi ha una comprensió que abans no tenies. Les peces són les mateixes, la forma que els has donat és diferent i t'ha ajudat a comprendre-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada